Заголовок

Початок зростання

Коли Justin.tv був запущений у 2007 році Джастіном Каном, сайт був розділений на декілька змістових категорій. Ігрова категорія росла особливо швидко і стала найбільш популярним розділом на сайті. У червні 2011 року компанія вирішила відділити ігровий розділ як Twitch.tv, надихнувшись терміном «twitch gameplay» — гра, яка вимагає різких рухів. З того моменту Twitch.tv відвідували більш ніж 35 мільйонів унікальних користувачів в місяць. Twitch.tv мав приблизно 80 працівників у червні 2013 року, а в грудні їх число зросло до 100. Штаб квартира компанії розташована у San Francisco's Financial District. Twitch підтримувався значними інвестиціями венчурного капіталу, 15 мільйонів доларів США у 2012 році та 20 мільйонів доларів США у 2013 році. Інвесторами до кінця 2013 року були Draper Associates, Bessemer Venture Partners та Thrive Capital.
Після припинення роботи свого безпосереднього конкурента Own3d.tv на початку 2013 року Twitch став найпопулярнішим сервісом з трансляціями кіберспорту, що дозволило зробити висновок, що веб-сайт має «майже монополію на ринку». Конкуруючі відео служби, такі як YouTube та Dailymotion, почали збільшувати популярність свого ігрового контенту, щоб конкурувати, але наразі мають набагато меншу аудиторію. Станом на середину 2013 року на Twitch щомісяця спостерігалося більше 43 мільйонів глядачів, середній час перегляду однією особою — півтори години. Станом на лютий 2014 року Twitch є четвертим найбільшим джерелом інтернет-трафіку під час пікових подій у США, поступаючись Netflix, Google та Apple. Twitch становить 1,8 % загального обсягу інтернет-трафіку США в пікові періоди.


Джастін Кан